דלג לתוכן (מקש קיצור 's')
חדשות

חדשות והודעות הפקולטה למדעי המחשב ע"ש הנרי ומרילין טאוב

יום אחרון להגשה - תחרות אמדוקס לפרוייקט מצטיין במדעי המחשב
Wednesday, November 9, 2016

מתוך הכרה בערכם של פרוייקטים ועבודה עצמאית כחלק מתהליך ההכשרה של בוגר מדעי המחשב, מכריזה הפקולטה, בשיתוף חברת אמדוקס, על תחרות נושאת פרסים לפרוייקטים מצטיינים. פרוייקט ייחשב מצטיין אם הוא חדשני (ברעיון טכני, בפיתוח מתמטי, או באפליקציה חדשה), אם מימושו נעשה כהלכה, אם הוא משיג את מטרותיו בצורה טובה, ואם הדיווח עליו כתוב היטב ומשקף את הישגיו. ניתן להגיש פרוייקטים שנעשו במסגרת כל מעבדה או קורס פרוייקטים הניתנים בפקולטה, ושהסתיימו במהלך שלושת הסמסטרים שקדמו לתאריך ההגשה.

ההגשה תתבצע באמצעות קובץ zip הכולל את תיעוד והגשת הפרוייקט לפי דרישות המעבדה שבה בוצע: יש למקם את הקובץ ב-Dropbox ולשלוח קישור לקובץ אל פרופ' רועי פרידמן: roy at cs.technion.ac.il עם פרטי הסטודנטים המגישים והמעבדה.

כמו כן, בנפרד יש לשלוח אל פרופ' פרידמן מכתב תמיכה מטעם מהנדס המעבדה או חבר הסגל שהיה אחראי על הפרוייקט.

התאריך האחרון להגשה הינו יום שלישי, 6 בדצמבר 2016.

פרוייקטים שיעברו לשלב מתקדם יידרשו להציג את הפרוייקט באמצעות מצגת בפני וועדת השיפוט. וועדת הפרס תחליט על הענקת שלושה פרסים (לכל היותר), שיכללו תעודה המעידה על הזכייה ופרס כספי, תרומת חברת אמדוקס, ואשר יוענקו לפרוייקטים שבוצעו על-ידי תלמידים לתואר ראשון. הוועדה תוכל להעניק גם פרס נוסף לפרוייקט שבוצע על-ידי תלמיד לימודי תארים מתקדמים.

בהצלחה לכל המשתתפים![בחזרה לאינדקס החדשות]