דלג לתוכן (מקש קיצור 's')
חדשות

חדשות והודעות הפקולטה למדעי המחשב ע"ש הנרי ומרילין טאוב

תלמיד תואר שלישי במדעי המחשב זוכה בפרס ההנהלה לחברי סגל נלווים מצטיינים
Monday, November 12, 2012
תלמיד תואר שלישי במדעי המחשב זוכה בפרס ההנהלה לחברי סגל נלווים מצטייניםהפקולטה למדעי המחשב מברכת את תלמידה לתואר שלישי דן רביב על זכייתו בפרס ההנהלה לחברי סגל נלווים מצטיינים. זהו פרס יוקרתי ומשמעותי שהוענק רק ל-4 מרצים נלווים בטכניון עד כה. דן מלמד בהצלחה רבה שני קורסים חשובים בפקולטה: מבוא למחשב שפת C ומבוא למדעי המחשב ח'. אלו קורסי מבוא כלל טכניוניים ("קורסי שירות") המועברים בסמסטר ראשון למאות סטודנטים ממגוון רחב של פקולטות בטכניון. דן ממלא את תפקידו למופת תוך תרומה ייחודית להצלחת צוות הקורס ותוך דאגה מתמדת לרווחת הסטודנטים. לטיפול המסור בסטודנטים חשיבות מרבית בשל היות הקורס בסיסי והמוני ובמיוחד עקב הקשיים העומדים בפני סטודנטים שהמחשוב אינו מרכזי בלימודיהם.

דן נבחר להיות מרצה בקורס מבוא למחשב שפת C לאור הצטיינותו רבת השנים כמתרגל בקורסי המבוא משנת 2005 ועד למינויו למרצה בשנת 2009. בשנים אלה היו ציוניו כמתרגל גבוהים ביותר והוא אף זכה פעמיים בתואר מתרגל מצטיין. דן הכניס בקורס שינויים רבים אשר שיפרו את רמת ההוראה של כלל הצוות. לאור הצטיינותו הוא מונה להרצות בסמסטר החורף האחרון את הקורס המעמיק יותר - מבוא למדעי המחשב ח' - אותו לומדים הסטודנטים בפקולטה להנדסת חשמל. הערכת הסטודנטים אל דן רביב בוטאה במילים חמות ואוהדות.

דן רביב פעיל ותורם בנושאים רבים בטכניון. כסטודנט לתואר שני ושלישי היה פעיל בארגוני הסטודנטים ובוועד הפקולטה, ייצג את המשתלמים והמתרגלים תוך השקעת זמן אדירה, ותוך ניסיון יצירתי ליצור את סביבת המחקר והלימוד הטובה ביותר. הוא היה מעורב בפתרון בעיות מהותיות ברמת הפקולטה והטכניון ותרם רבות לפעילויות המשתלמים ולשיתוף הפעולה עם הפקולטה, כולל קידום נושאים משותפים רבים. תמיד שמח לעזור בימים פתוחים, הרצאות לקהל המועמדים, ובארגון כל דבר בו יכול היה לתרום. באירוע ליל המדענים בספטמבר האחרון דן רביב ארגן וניהל קבוצת משתלמים שהציגו לקהל הרחב את מהותם של הלימודים במדעי המחשב באמצעים נגישים במיוחד.

כה לחי וכן ירבו מצטיינים כדן רביב.ואיחולי הצלחה בהמשך דרכו המחקרית בפוסטדוקטורט ב-MIT. [בחזרה לאינדקס החדשות]