תוצאות משאל המרצה - סמסטר אביב תשע"ג

236334 - מבוא לרשתות מחשבים המקצוע:
איתי דברן שם המרצה:



הערכת הקורס-
הערה
הערכת המרצה-
הערה
הערכת הקורס-
תשובות לשאלות
6-5-4-3-2-1
הערכת המרצה-
תשובות לשאלות
7-6-5-4-3-2-1
    5-5-5-5-5-5 5-5-5-5-5-5-5
    5-2-4-4-4-4 4-3-4-4-4-4-4
    4-4-4-4-4-2 3-2-2-2-4-4-4
עבודות בית ברמה גבוהה מדי. מיקוד יתר התרגולים ובעבודת בית בדקויות מתמטיות ופחות בנושאי חיבה של התחום.   5-3-1-1-3-2 3-1-5-3-3-3-4
    5-4-5-5-5-5 5-5-5-5-4-5-5
  אחלה מרצה 3-4-5-4-5-5 5-4-4-5-5-4-5
    4-4-4-4-5-5 5-5-5-5-5-5-5
    4-4-4-4-4-4 4-4-4-4-4-4-4
    4-3-4-3-4-5 4-4-4-4-4-4-5
    5-5-5-5-5-5 5-5-5-5-5-5-5
    4-3-3-4-4-4 5-4-5-3-5-4-5
    3-4-5-4-2-3 4-3-5-2-3-3-5
    3-3-3-3-3-3 3-3-3-3-3-3-3
    4-2-5-4-5-5 5-5-5-5-5-5-5
    5-5-5-5-5-5 5-5-5-5-5-5-5
אפשר ללמד דברים שהם יותר high level ושיותר פרקטיים.   4-5-5-5-5-4 3-3-5-1-5-3-5
    3-4-4-4-4-3 3-3-5-3-3-3-5
    4-3-3-3-5-5 5-4-4-4-5-5-5
    3-4-3-3-5-5 3-3-4-4-3-3-4
    4-0-3-5-5-5 3-5-5-3-3-4-5
    4-4-4-4-4-4 5-5-5-5-5-5-5
התרגיל הרטוב מצוין ותורם הרבה. על אף שוברי השגרה הנחמדים. נשאר דבוק למצגת באופן שלא מקדם את השיעור. 4-5-5-5-5-5 3-3-4-2-4-4-4
יש יותר מדי תרגילי בית הדוגמאות לשימושים מוכרים טובות 4-3-3-3-4-4 3-4-5-3-4-5-5
סגל טוב מאד   4-4-4-5-4-4 5-5-5-5-5-4-4
    3-4-4-3-4-4 5-5-5-5-5-5-5
    4-4-4-4-4-3 4-4-4-4-4-4-4
    2-2-2-2-2-2 4-4-4-4-4-4-4
    5-4-3-5-5-5 5-5-5-5-5-5-5
קורס מעניין ומומלץ לקחת. לדעתי הוא צריך להיות במקצועות החובה של כל המסלולים שלהפקולטה למדמ ח.   3-5-5-5-5-5 5-5-5-5-5-5-5
    3-3-5-5-5-5 5-5-5-5-5-5-5
הייתי רוצה עוד לעשות תרגילים רטובים ביניהם למשל לכתוב פרוטוקולים ולנסות אותם .. מרצה מצויין עם הרבה ידע בתחום. מדי פעם מכניס לנו הרבה דוגמאות מהתחום. ונותן לנו להבין את החומר וגם אחר כך להשתלב בעבודה הפרקטית מיד. 5-5-5-4-5-5 4-4-5-5-4-5-5
לא הרגשתי שעבודות הבית התייחסו באופן הדוק למה שלמדנו. אומנם היינו צריכים לחשבהרבה ניצולות ביחס לפרוטוקולים דומים לאלו שנלמדו בכיתה. אך נראה שההתמקדות היא בחישוב ולא בהבנה של הפרוטוקולים.   4-4-3-3-5-5 5-5-5-5-5-5-5
    4-4-4-4-4-5 5-5-5-5-4-4-5
לא הגיוני לתת קורס מתקדם ייחסית ויסודי למתרגל מתואר ראשון שעשה את הקורס רק סמסטר אחד או שניים לפני כן.   4-3-4-4-3-4 4-2-4-4-4-4-5
    4-4-3-5-5-5 4-4-5-4-5-5-5
    4-3-4-4-4-4 5-5-5-5-5-5-5
    5-5-5-5-5-5 4-4-4-4-4-4-5
    4-5-3-4-5-5 5-4-5-3-5-5-5
    5-3-3-4-4-4 3-3-4-2-3-4-4
    4-0-3-4-4-4 3-2-3-2-3-3-4
    4-4-4-4-4-4 4-4-4-4-4-4-4
    3-3-3-3-3-3 4-5-4-4-5-5-5
    4-4-4-5-4-5 4-3-4-3-4-4-4
    3-5-4-4-5-4 3-2-4-2-4-4-5
התעסקות רבה מדי בהסתברויות. אם כבר. אז בנוגע לתורת התורים - לא מספיק רקע מתמטי. אני עדיין לא מבין את הרקע המתמטי מאחורי זה לחלוטין. תרגילי בית משעממים. לא ברורים. טכניים - הקורס היחיד בתואר שלא האמנתי לתשובות של עצמי. יש כל כך הרבה מהללמוד ב מרצה חביב. קשוב. מלמד חומר יבש מאוד בצורה מעניינת. הערה יחידה יש לדבר יותר חזקבכיתה גדולה יחסית. 3-4-3-3-4-4 5-5-5-5-5-5-5
  מרצה מעניין שמוסיף דוגמאות מהפן האישי ומחיי היום יום. מסביר את האינטואיציה מאחורי הדברים. מוסיף אתנחתאות קומיות במצגות ומסביר את החומר עד שכולם מבינים - בקיצור מרצה מעולה 4-4-5-4-4-4 5-5-5-5-5-5-5
    5-0-5-5-3-3 2-1-3-1-3-4-4
    4-3-4-4-4-3 4-4-4-3-3-4-4
    3-3-3-3-5-3 5-5-5-5-5-5-5
  איזה מין קורס זה שבו אין חומר של הרצאות שגלוי וניראה באתר איך אנו אמורים ללמודלמבחן אי אפשר לסכם את החומר משקופיות כי המעבר על השקופיות הוא מהיר. 5-5-5-5-5-5 5-5-5-5-5-5-5
    4-0-3-3-5-4 5-5-5-5-5-5-5
    5-5-5-5-4-5 5-5-5-5-5-5-5
ביטול העבודה הרטובה. זה לא תרם להבנה של החומר ורק בזבז הרבה זמן.   4-5-4-4-3-1 3-3-4-1-3-3-5


חזרה למסך תוצאות המשאל