236334 - מבוא לרשתות מחשבים | המקצוע: |
איתי דברן | שם המרצה: |
הערכת הקורס- הערה |
הערכת המרצה- הערה |
הערכת הקורס- תשובות לשאלות 6-5-4-3-2-1 |
הערכת המרצה- תשובות לשאלות 7-6-5-4-3-2-1 |
5-5-5-5-5-5 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
5-2-4-4-4-4 | 4-3-4-4-4-4-4 | ||
4-4-4-4-4-2 | 3-2-2-2-4-4-4 | ||
עבודות בית ברמה גבוהה מדי. מיקוד יתר התרגולים ובעבודת בית בדקויות מתמטיות ופחות בנושאי חיבה של התחום. | 5-3-1-1-3-2 | 3-1-5-3-3-3-4 | |
5-4-5-5-5-5 | 5-5-5-5-4-5-5 | ||
אחלה מרצה | 3-4-5-4-5-5 | 5-4-4-5-5-4-5 | |
4-4-4-4-5-5 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
4-4-4-4-4-4 | 4-4-4-4-4-4-4 | ||
4-3-4-3-4-5 | 4-4-4-4-4-4-5 | ||
5-5-5-5-5-5 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
4-3-3-4-4-4 | 5-4-5-3-5-4-5 | ||
3-4-5-4-2-3 | 4-3-5-2-3-3-5 | ||
3-3-3-3-3-3 | 3-3-3-3-3-3-3 | ||
4-2-5-4-5-5 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
5-5-5-5-5-5 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
אפשר ללמד דברים שהם יותר high level ושיותר פרקטיים. | 4-5-5-5-5-4 | 3-3-5-1-5-3-5 | |
3-4-4-4-4-3 | 3-3-5-3-3-3-5 | ||
4-3-3-3-5-5 | 5-4-4-4-5-5-5 | ||
3-4-3-3-5-5 | 3-3-4-4-3-3-4 | ||
4-0-3-5-5-5 | 3-5-5-3-3-4-5 | ||
4-4-4-4-4-4 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
התרגיל הרטוב מצוין ותורם הרבה. | על אף שוברי השגרה הנחמדים. נשאר דבוק למצגת באופן שלא מקדם את השיעור. | 4-5-5-5-5-5 | 3-3-4-2-4-4-4 |
יש יותר מדי תרגילי בית | הדוגמאות לשימושים מוכרים טובות | 4-3-3-3-4-4 | 3-4-5-3-4-5-5 |
סגל טוב מאד | 4-4-4-5-4-4 | 5-5-5-5-5-4-4 | |
3-4-4-3-4-4 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
4-4-4-4-4-3 | 4-4-4-4-4-4-4 | ||
2-2-2-2-2-2 | 4-4-4-4-4-4-4 | ||
5-4-3-5-5-5 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
קורס מעניין ומומלץ לקחת. לדעתי הוא צריך להיות במקצועות החובה של כל המסלולים שלהפקולטה למדמ ח. | 3-5-5-5-5-5 | 5-5-5-5-5-5-5 | |
3-3-5-5-5-5 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
הייתי רוצה עוד לעשות תרגילים רטובים ביניהם למשל לכתוב פרוטוקולים ולנסות אותם .. | מרצה מצויין עם הרבה ידע בתחום. מדי פעם מכניס לנו הרבה דוגמאות מהתחום. ונותן לנו להבין את החומר וגם אחר כך להשתלב בעבודה הפרקטית מיד. | 5-5-5-4-5-5 | 4-4-5-5-4-5-5 |
לא הרגשתי שעבודות הבית התייחסו באופן הדוק למה שלמדנו. אומנם היינו צריכים לחשבהרבה ניצולות ביחס לפרוטוקולים דומים לאלו שנלמדו בכיתה. אך נראה שההתמקדות היא בחישוב ולא בהבנה של הפרוטוקולים. | 4-4-3-3-5-5 | 5-5-5-5-5-5-5 | |
4-4-4-4-4-5 | 5-5-5-5-4-4-5 | ||
לא הגיוני לתת קורס מתקדם ייחסית ויסודי למתרגל מתואר ראשון שעשה את הקורס רק סמסטר אחד או שניים לפני כן. | 4-3-4-4-3-4 | 4-2-4-4-4-4-5 | |
4-4-3-5-5-5 | 4-4-5-4-5-5-5 | ||
4-3-4-4-4-4 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
5-5-5-5-5-5 | 4-4-4-4-4-4-5 | ||
4-5-3-4-5-5 | 5-4-5-3-5-5-5 | ||
5-3-3-4-4-4 | 3-3-4-2-3-4-4 | ||
4-0-3-4-4-4 | 3-2-3-2-3-3-4 | ||
4-4-4-4-4-4 | 4-4-4-4-4-4-4 | ||
3-3-3-3-3-3 | 4-5-4-4-5-5-5 | ||
4-4-4-5-4-5 | 4-3-4-3-4-4-4 | ||
3-5-4-4-5-4 | 3-2-4-2-4-4-5 | ||
התעסקות רבה מדי בהסתברויות. אם כבר. אז בנוגע לתורת התורים - לא מספיק רקע מתמטי. אני עדיין לא מבין את הרקע המתמטי מאחורי זה לחלוטין. תרגילי בית משעממים. לא ברורים. טכניים - הקורס היחיד בתואר שלא האמנתי לתשובות של עצמי. יש כל כך הרבה מהללמוד ב | מרצה חביב. קשוב. מלמד חומר יבש מאוד בצורה מעניינת. הערה יחידה יש לדבר יותר חזקבכיתה גדולה יחסית. | 3-4-3-3-4-4 | 5-5-5-5-5-5-5 |
מרצה מעניין שמוסיף דוגמאות מהפן האישי ומחיי היום יום. מסביר את האינטואיציה מאחורי הדברים. מוסיף אתנחתאות קומיות במצגות ומסביר את החומר עד שכולם מבינים - בקיצור מרצה מעולה | 4-4-5-4-4-4 | 5-5-5-5-5-5-5 | |
5-0-5-5-3-3 | 2-1-3-1-3-4-4 | ||
4-3-4-4-4-3 | 4-4-4-3-3-4-4 | ||
3-3-3-3-5-3 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
איזה מין קורס זה שבו אין חומר של הרצאות שגלוי וניראה באתר איך אנו אמורים ללמודלמבחן אי אפשר לסכם את החומר משקופיות כי המעבר על השקופיות הוא מהיר. | 5-5-5-5-5-5 | 5-5-5-5-5-5-5 | |
4-0-3-3-5-4 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
5-5-5-5-4-5 | 5-5-5-5-5-5-5 | ||
ביטול העבודה הרטובה. זה לא תרם להבנה של החומר ורק בזבז הרבה זמן. | 4-5-4-4-3-1 | 3-3-4-1-3-3-5 |